We zijn alweer een week verder in ons Games-ABC, aangekomen bij de letter N. Kan jij binnen drie seconden een game noemen? Ja? Top, welke ken je? Nee? Dan raad ik je aan verder te lezen, als je de titel van deze game leest denk je meteen, o ja, natuurlijk!

Patricia: Voor mij is het een makkie deze keer omdat ik heb gekozen voor de Need For Speed reeks. Enigszins gebaseerd op de Fast & Furious films kwamen er ook diverse race-titels op de markt. Ik heb ze dan niet allemaal gespeeld, ik kan de voertuigen niet onder controle houden, zeker niet in de bochten. Ik laat het dan wel over aan de experts, zoals mijn zoontje.

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.