O, o, oooo… Is de letter voor deze week. Ik kreeg ineens een heldere ingeving voor de letter O, toch is dit ook weer een lastige letter. En ik kan je vertellen er gaan nog wat lastige letters verschijnen.

Patricia: Een spel dat ik nog wel eens samenspeel met wat vrienden is Overcooked. Je kan tot waanzin gebracht worden omdat je niet als een kip zonder kop rond kan rennen. Hoewel dat kan wel, maar dan faal je de missie en falen is geen optie (thanks R.O.X. voor deze uitspraak). Meestal gaat de eerste poging mis, herpakken we ons in een volgende poging en dansen we door de keuken om de gerechten te maken voor de gasten, om deze zo snel mogelijk uit te serveren. Het is hilarisch, stressvol en lachen! Te spelen via Steam als singleplayer of multiplayer: Overcooked.

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.