Van dansen en zingen kan je vrolijk worden. Al kan de een niet zo goed dansen of zingen kan het toch een gezellige bende worden als je een dans of zing game uit de kast pakt en met je vrienden gaat spelen. Wat heeft onze voorkeur? Dansen of zingen?
* De Just Dance games blijven mijn favoriet. Altijd leuk om samen met mijn zusje te doen. Helaas is zij beter dan ik erin. (Heather)

* Just dance 2015. (Celine)

* DDR (Dance Dance Revolution) blijft leuk om te spelen (Maike)

* Just Dance games. Zingen is niet goed voor mijn omgeving.. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.