Verschillende games brengen complete collectors edities met zich mee. Tegenwoordig heb je ook nog wel eens de keuze uit verschillende types met verschillende voorwerpen, boekjes en extra game content! Gaan wij voor de reguliere game of voor de collectors edities?

* Niet. Ik vind ze vaak te duur. De figurines kun je vaak later wel los kopen. (Heather)

* Voor de zelfde prijs zeg ik JA. (Celine)

* Niet tenzij het niet extreem veel duurder is dan de gewone versie (Maike)

* Mits er leuke in-game content bij zit dan wel of een superleuke figurine. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.