Heb jij een hele game-collectie in de kast staan? Of vindt je het teveel ruimte innemen en ben je op de betreffende console aan het verzamelen met digitale exemplaren? Wat heeft onze voorkeur? De digitale versie van een game of gaan we toch voor het fysieke werk?

* Fysiek! Ik houdt van doosjes. Mooi neerzetten en dromerig naar kijken. (Heather)

* Fysiek is een stuk gezelliger met vrienden en familie. (Celine)

* Fysiek. Het staat altijd zo mooi als je een hele collectie games in je woonkamer ziet staan.

* Beide heeft wel iets. Fysiek staat wel moooier in de kast natuurlijk. Digitaal is ook handig, bijvoorbeeld op mijn 3DS, hoef ik niet al die gamecards mee te slepen. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.