Wat is je favoriete console? Is het een nextgen of een oudje die je inmiddels Retro mag noemen?

* Uhm, Ik twijfel tussen de Wii U en PlayStation 4. Op dit moment heb ik het meeste plezier van die laatste. Hoewel de Wii U erg veel leuke en aparte games heeft. Ik ga toch voor de PlayStation 4 omdat ik daar nu het meeste op game. (Heather)

* PC. (Celine)

* Nintendo Wii U (Maike)

* Hmm, lastig!! Ik vond de NES altijd erg leuk. De SNES ook, heb hem in mijn bezit maar staat mooi in de kast te zijn. De Wii U vind ik 100x leuker dan de Wii, denk dat ik voor deze laatste kies. Alhoewel de PC ook niet vergeten mag worden, daar kan je nog veel meer mee. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.