Waar gamen we allemaal? Heb je een plekje gecreeerd in je slaapkamer? Woon je op jezelf en heb je een gameroom?

* In mijn gameroom natuurlijk! Of op mijn zitzak in de woonkamer. (Heather)

* Achterover hangend op me bureau stoel. (Celine)

* Thuis achter mijn bureau of op mijn bank (Maike)

* Als ik achter de PC zit boven op zolder dan heb ik een fijne bureaustoel. Als ik beneden op de console speel zit ik lekker op de bank in een hoekje net als de iPad (hoewel ik die ook meeneem in bed..) (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.