Waar is het feestje? We vinden het allemaal leuk om met vrienden games te spelen. Maar welke Party game heeft onze voorkeur? Sluit jij je bij onze antwoorden aan? Of heb je nog een andere tip?

* De enige game die ik ooit in een soort van party gespeeld heb was Singstar. Voor de rest speel ik eigenlijk geen party-games. (Heather)

* Super Smash Bros Wii U. (Celine)

* Natuurlijk moet ik hier Mario Party kiezen. Ik heb teveel uren besteed aan de Mario Party games (Maike)

* Mario Party! Wat een lol heb ik met deze game gehad, vooral met meerdere mensen. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.