Een casual spelletje op z’n tijd is heerlijk. Wij hebben zo onze voorkeur, welke kan jij uren zoet mee zijn?

* De meeste time management games vind ik altijd wel leuk. Beetje een restaurantjes runnen, burgers goed en op tijd

klaarmaken. Dat soort dingen. (Heather)

* Een beetje groenten verbouwen op je eigen boerderij. (Celine)

* Ik speel wel eens Plants vs. Zombies op mijn iPad (Maike)

* Boerderijtjes runnen, stressen in cafeetjes, uitdagingen aangaan speel ik graag tussendoor. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.