Ben je liever lui dan moe? Of lekker sportief? Ga je naar de sportschool of maak je gebruik van fitness-games voor de consoles? Hoe gaat het actief zijn ons af?

* Ik heb het geprobeerd en niet volgehouden. Net als iedere andere poging tot actief bezig zijn trouwens. Gewoon niet mijn ding. (Heather)

* Ik heb wel Wii Fit. Maar ik geloof er niet zo in. (Celine)

* Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik vind het wel een goed idee (Maike)

* Ik heb het eens geprobeerd op de Wii, maar ben gewoon te lui.. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.