Welke console had nooit uitgebracht mogen worden? Inmiddels is er een heel scala aan apparaten waar je spelletjes op kan spelen. Welke hadden ze beter de prullenbak in kunnen gooien?

* Persoonlijk vond ik de Gamecube niet echt interessant, maar ik vind het niet erg dat hij is uitgebracht of zo. (Heather)

* Hoe heet dat ding ook al weer…. (Celine)

* Hier heb ik niet echt een mening over (Maike)

* De Wii klonk zo leuk. Uiteindelijk weinig aangehad en uiteindelijk verkocht omdat er niets aan was. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.