Naast een favoriete console mag een favoriete handheld natuurlijk niet vergeten worden! Wat is jouw favoriete handheld?

* De enige handheld in mijn bezit is de PlayStation Portable slim&lite. Ik speel er alleen haast nooit op. (Heather)

* 3DS ook al heb ik een 2DS. De 3DS heeft een 3D beeld. (Celine)

* De Nintendo 3DS (Maike)

* Nintendo DS! De DSi Lite was erg mooi en teveel uitgebreidt. De 3DS speel ik momenteel het meeste op. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.