De decembermaand is nog een eind weg en is het nog niet helemaal de tijd voor verlanglijstjes. Alhoewel je toch het hele jaar door wensen kan hebben? Zeker op het gebied van gaming waar bijna dagelijks een nieuwe game op de markt komt.

* Ik heb onder andere nog Killing Floor 2, South Park the stick of truth, Far Cry 4 en Sniper Elite 3 op mijn wishlist staan. (Heather)

* Pokkén Tournament (als die ooit naar de Wii U komt) (Celine)

* Er zijn zoveel games die ik nog wel graag zou willen spelen zoals Hyrule Warriors, Final Fantasy X en Captain Toad (Maike)

* De enkele ontbrekende Sims uitbreidingen. Amiibo lijkt me op zich ook lollig. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.