Veel games hebben een multiplayer optie. Leuk om met vreemden te spelen maar nog leuker, met je eigen vrienden!! Met wie speelt onze redactie graag samen?

* Met online vrienden. Ik game niet zo graag met mensen die naast mij zitten. (Heather)

* Met vrienden die ik online heb leren kennen. (Celine)

* Met mijn vriend en met vrienden samen (Maike)

* Met (online) vrienden en familie. Of lekker in m’n uppie (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.