Sony heeft bevestigd dat er nog steeds gewerkt wordt aan de game, The Last Guardian. Deze uitspraak deden ze tegen Gamespot.

Veel werd er eigenlijk niet over gezegd, behalve dat “it can confirm that the Last Guardian is still in development,”. Waarom dit bevestigd moest worden, is omdat de trademark van de game in Amerika niet vernieuwd was. Een goede reden voor fans om zich zorgen te maken. Gelukkig kunnen die nu allemaal weer ademhalen en rustig gaan afwachten.

img_Trademark_TheLastGuardian

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.