Een Event in een game of een event buiten een game, het kan beide! Wat zijn dan de leukste events volgens ons team? Sluit jij je daar bij aan? Of heb je nog een leuke tip?

 

* Ik vind kerst in World of Warcraft altijd heul gezellig, haha. Bijna elk jaar koop ik een gametime kaart gewoon om even door de sfeervolle steden te lopen. (Heather)

* In-game of in real life? (Celine)

* Ik heb niet echt een favoriet event (Maike)

* Firstlook vond ik erg leuk! Ben er de afgelopen jaren niet geweest maar hoop dit jaar wel weer heen te gaan. En in-game, vind ik de World of Warcraft events leuk! (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.