Er zijn zoveel setjes in games! Ondanks dat komen we toch terug op een bepaald koppel dat we ook al jaaaaaren kennen. Wie is jouw favoriete duo in games?

* Alyx Vance en Gordon Freeman vind ik altijd leuk om bij elkaar te zien! Alyx met haar verlegen blikken, ik ship die twee! (Heather)

* Mario en Luigi. (Celine)

* Aangezien ik een grote Nintendo fan ben, kies is Mario en Luigi (Maike)

* Lastig, er zijn zoveel duo’s maar kan er geen bedenken. De Rabbids zijn een hele gang (telt dat?) en Mario en Luigi ligt te voor de hand. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.