Wat zijn onze favoriete Simulatie games? Benieuwd wat onze favorieten zijn? Wat zijn jouw favorieten eigenlijk?

* Rollercoaster Tycoon. De originele versies blijven de beste! Kotsende poppetjes, gecrashte achterbanen, heerlijk. (Heather)

* Rollercoaster Tycoon. Altijd als ik in een pretpark ben geweest wil ik gewoon een “eigen” pretpark zodat ik andere ook kan naaien met de lange wacht rijen. (Celine)

* Hier kies ik natuurlijk Animal Crossing New Leaf.Het is zo’n geweldig leuk en schattig spel (Maike)

* Ik sluit me enigszins aan bij Heather en Celine, alleen mijn favoriet is toch echt De Sims reeks. Speel vanaf dag 1 en heb bijna alle uitbreidingen in mijn bezit. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.