Wat is jouw favoriete game voor je iOS of Android? Speel je dan liever op je telefoon of tablet? Wij hebben ook zo onze favorieten.

* Ik speel geen games op mijn telefoon. (Heather)

* De PC-game Hearthstone voor Android. (Celine)

* Ik speel meestal Heartstone of Magic 2015 op mijn iPad (Maike)

* Hay Day op de iPad speel ik al een hele tijd. De game krijgt constant updates waarin er ook nieuwe features verschijnen om het uitdagend te houden. En de Wasgij? Puzzel app vind ik ook erg leuk. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.