Wat is de favoriete race-game van ons team? Wat is eigenlijk jouw favoriete race-game? Sluit jij je aan bij onze favorieten?

* Mario Kart 8/Mario Kart serie. Ik ben niet echt van de realistische race-games. (Heather)

* Definitely Mario Kart 8 (Celine)

* Mario Kart. AL ben ik er niet heel erg goed in (Maike)

* Need for Speed vond ik altijd wel erg leuk. Maar uiteindelijk kan er weinig tippen aan de Mario Kart serie (Patricia)

* Forza Horizon 2, heerlijk om die oldtimers te vinden. (Sam)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.