Als de zwangerschapsverlof weer voorbij is moeten je Sims ook weer aan het werk. Heb je een Sim die thuis kan blijven, dan ben je niet afhankelijk van een babysitter. Maar als je er dan wel eentje in moet huren, ben je dan blij met deze oppas?

Lisa: De babysitters in de Sims 3 vind ik echt ver-schrik-kelijk, en ik huur ze dan ook nooit in. Ze doen amper wat ze moeten doen en kijken alleen maar tv of plunderen je koelkast. Daarom zorg ik dat er altijd een volwassen Sim thuis is, zo hoef ik geen babysitter in te huren. Daar heb je naar mijn mening toch niets aan!

Heather: Geen idee. Ik vermijd kinderen in de game. Hoezo? Zijn er slechte babysitters dan? Haha.

Sandra: De baby-sitters in De Sims 3 zijn ideaal als de ouders een romantisch dinertje verdienen. Ze zijn dan niet geschoold en ik vind ze niet altijd even goed met kinderen, maar het is erg makkelijk om de papa en mama een beetje tijd alleen te geven. Ik gebruik de mogelijkheid om een baby-sitter in te huren niet vaak omdat mijn Sims-gezinnen veel zelf moeten doen en ik het leuk vind om ze zelf met de kinderen om te zien gaan. Uiteindelijk zijn de ouder zelf verantwoordelijk voor de kinderen en kunnen het beste liefde geven door te knuffelen en de kinderen eten te geven.

Patricia Het waren eerder allemaal ouderen die op je kleintjes pasten, dat vond ik fijner dan de tieners die nu op de kids passen. Ze zijn eigenlijk een stelletje wijsneuzen die net niets doen.

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.