Een handtas is misschien wel het persoonlijkste voorwerp van een vrouw. Alles moet er in passen en alles zit er dan ook in. Toen ik Laura laatst tegen kwam eiste ik dan ook een foto van deze leuke tas die om haar arm hing.

geekkiek_163

Deze tas laat je nooit ergens liggen daar is die veel te mooi voor. Zie jij trouwens ook het gezichtje in deze foto?

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.