Op 13 januari 2015 start de gesloten bèta van Heroes of the storm. Tijdens Blizzcon werden nieuwe helden aangekondigd en kun je een kijkje nemen hoe de game eruit komt te zien.

Op dit moment is de Alfa bèta aan de gang, spelers die voor 18 november level 20 zijn in de game hebben kans om met hun gehele vriendenlijst mee te mogen doen aan de gesloten bèta. Verder kun je ook gewoon jezelf aanmelden voor de bèta met een kans dat je uitgeloot word.

One Comment on “Heroes of the Storm krijgt gesloten beta”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.