Tijd om weer lekker met een headset op achter je gameconsole te kruipen. We worden weer eventjes wat socialer en rennen in teams rondjes om elkaar af te knallen. Vandaag was het dan weer zo ver een nieuwe Calll of Duty titel. Call of Duty: Advanced Warfare ging de verkoop in.

geekkiek_113

Het is dan niet het nieuwste Call of Duty drankje maar hij doet zijn werk. Klaar voor nachten lang knallen en campen.

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.