In Amerika is de Nintendo Wii U al uit en kunnen de games ein-de-lijk gekocht worden. Leuk voor de mensen daar, maar wij moeten nog 11 dagen wachten. tot die tijd blijven er steeds meer trailers uitkomen en dat maakt het wachten niet makkelijker!
Zo is er ook de Wii U editie van Batman: Arkham City Armored Edition die uit is gekomen. Bewonder de trailer en wacht vooral geduldig, nog 11 dagen te gaan!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.