Met de letter L gaan we langzaam richting de herfst, richting regenachtige dagen die vragen om een avond op de bank onder een deken. Gelukkig hebben we ook met de letter L weer heel wat kijktips voor jullie.

Patricia
In principe heb ik twee titels bij de letter K. Loki de serie en London has Fallen, maar ik vind Loki gewoon een TE leuk personage. Al vind ik de chemie die hij heeft met zijn “broer” Thor geniaal, is de serie ook wel de moeite waard.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.