De producers van Resident Evil hebben een aankondiging gedaan. Er zal een Resident Evil 0 HD Remaster naar zowel de oude gen als next-gen komen.

De remaster van de 2002 GameCube exclusive, Resident Evil 0, is momenteel in de maak bij Capcom. De nieuwe game krijgt de naam Resident Evil 0 HD Remaster en zal begin 2016 naar de PC, PlayStation 3 en 4, Xbox 360 en Xbox One komen.

De game director van de originele game zal meehelpen aan de remaster, evenals meerdere ex-medewerkers van het origineel.

Koji Oda en producer Tsukasa Takenaka:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.