Het is de allerlaatste dag van de 30 Days Challenge, en wie is nou onze Favoriete Nintendo Held ooit? Nou ja, dat is natuurlijk een beetje een flauwe vraag, dus geven Diana en Laura ook een heel flauw (maar wel waar) antwoord…
Diana:
Heel niet origineel kies ik hier voor Mario. Daar is het mee begonnen, daar heb ik de meeste spellen van gespeeld en hij vertegenwoordigt Nintendo gewoon het allerbest.

Laura: Mario, duuuuuh!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.