Voor de letter T nemen we films beginnend met The niet mee, want er is toch al keuze genoeg. Titanic, Top Gun, Top Gear, Two and a Half Men.

Patricia
Zoals al aangeeft, genoeg keuze bij deze letter. Omdat al aangeeft voor Thor te gaan, maar deze technisch gezien voor mij ook al bij de letter A hoort van (The) Avengers, laat ik deze nu even liggen. Dan moet ik toegeven dat ik de films van Twilight meerdere malen heb gezien en deze nog wel vaker kan bekijken. Top Gun, een klassieker en na jaren eindelijk verfilmd tot een tweede deel vond ik ook heel gaaf. The Tourist vond ik ook wel een fijne hersenkraker om te zien. Toch ga ik voor een serie, Two Broke Girls. Ik hou van Max en Caroline!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.