We zijn al weer bij de letter D, en tot nu toe verloopt het best makkelijk. De letter D geeft ook wel wat keuzemogelijkheden, zoals Dune, Donnie Darko, Doctor Who, Damsel. Toch vind ik deze letter wel wat lastig. Deel vooral ook jullie favorieten op onze socials!


Patricia
Ik gooi er wederom even een oudje in hoor, Don’t tell mom the babysitter is dead. Een film die ik jaren geleden veel heb bekeken, op een VHS band. Ja, zo oud ben ik dus al. Daarentegen vond ik ook de Devil wears Prada en Dumd en Dumber erg leuk. Maar de aller-aller leukste film is voor mij Deadpool. Need I say more?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.