In een blogpost heeft EA/Dice bekendgemaakt wat de plannen zijn voor Star Wars Battlefront II. Het gaat om een nieuw progressie-systeem, waarin er heel goed naar de gamers is geluisterd volgens het bedrijf. En er is meer…

Er komt daarnaast een Jetpack Cargo-modus naar het spel in februari, waardoor twee groepen van acht spelers jet packs op krijgen waarin ze in een soort chaotisch speelveld terechtkomen en het tegen elkaar op moeten nemen. Het schijnt niet standaard deel uit te maken van de game, dus het is maar tijdelijk beschikbaar. Het derde grote nieuws is dat er binnenkort weer een nieuw seizoen verschijnt voor de Star Wars-shooter, maar wanneer is nog onbekend. Meer weten? Lees het hier.

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.