Onlangs mocht ik bij Microsoft op bezoek gaan en werd me al verteld over Minecraft en de Hololens. Nu ik de beelden zie tijdens de Xbox E3 persconferentie krijg ik wederom tranen in mijn ogen, zo ontzettend gaaf vind ik dit. Als Star Trek fan is de holodeck een fantasie waar je van droomt dat deze ooit werkelijkheid word. Gelukkig zijn er bij Microsoft ook ontzettend veel nerds en technische trekkies die diezelfde droom hebben en de Hololens hebben ontwikkeld. Tijdens de E3 heb je kunnen zien hoe de Hololens werk met de populaire game Minecraft. Je kan nu dus echt gaan bouwen zoals je met lego zou doen maar dan in een Star Trek tintje. Ik kijk echt uit naar de vele andere games die straks gaan werken met de Hololens.

https://youtu.be/6yg6ljnASxw

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.