Wat is het soms toch leuk dat mensen items weg geven aan de tweedehands winkel, zodat ze iemand anders er blij mee kunnen maken. Ik werd hier in ieder geval heel erg gelukkig van.

geekkiek_236

Ik loop niet vaak een tweedehands winkel binnen maar dit keer zag ik deze in de etalage. Natuurlijk kon ik dit t-shirt niet laten liggen.

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.