Soms is het alsof je in een dierentuin loopt. Je hartje gaat sneller kloppen zodra je iets geeky tegenkomt. Zoals deze winkel midden in het winkelcentrum.

geekkiek_215

Een random Microsoft winkel waar het eventjes niet zo druk was. Maar toch blijft het geeky om deze tegen te komen.

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.