Hoewel de game al een beste tijd uit is, gaan we vanavond LEGO The Hobbit streamen. Weer eens wat anders dan League of Legends, toch? Hoewel het natuurlijk in LEGO The Hobbit ook om een zekere ‘Legend’ gaat..

Laura trapt de week af met LEGO The Hobbit en speelt dat op de PlayStation 4. Kom gezellig meepraten en kijken met haar op www.twitch.tv/jennydiamond waar ze vanavond vanaf 20:15 uur een stuk laat zien van deze grappige TT Games-productie.

2 Comments on “Female-Gamers Twitchy Times: Laura streamt LEGO The Hobbit”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.