Ontwikkelaars doen hun best om de gamer te laten schrikken. Ben je wel eens zo hard geschrokken dat de buren kwamen vragen of alles wel goed ging?
Diana: Dat was in Fear 2. Ik liep een mortuarium binnen en toen ik terugliep vlogen alle laden open. Ik schrok zo hard dat ik een gil heb gegeven. En daar schrok mijn kat weer van, die toen van de krabpaal afviel.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.