In de afgelopen maanden zijn er weer een hele hoop abonnees die de wereld van World of Warcraft hebben verlaten. Hoe staat het met jou? Ben jij een van de 7.7 miljoen spelers die nog dagelijks inlogt? Of behoor jij tot de groep World of Warcraft game-verlaters?
Met de uitbreiding Cataclysm heeft de game meer dan 12 miljoen abonnees gehad. Maar inmiddels zijn er al 5 miljoen die World of Warcraft gedag hebben gezegd. In de maanden mei, juni en juli zijn er een half miljoen spelers die weg zijn gegaan. Als dit op dat tempo doorgaat is het over een paar jaar wel afgelopen met de MMO.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.