Als je zegt Disney, dan zeg je Mickey Mouse. Als je zegt Nintendo, dan zeg je Mario. Hij is de koning van het bedrijf en menig Female-Gamer is opgegroeid met Mario-games. Toch heeft Diana een interessante keuze als het gaat om haar favoriete deel uit de franchise…Diana: Super Paper Mario met stip. Het concept met het switchen tussen de 2d en 3d wereld, de vormgeving en gameplay, het klopte gewoon allemaal. En er zat genoeg uitdaging in. Wat mij betreft een juweeltje.

Laura: Zie favoriete Nintendo-game, met Super Mario 3 op een goede tweede plek. http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_World

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.