Die Nintendo, die heeft al heel wat consoles gehad. Niet zo vreemd, als je decennium na decennium meedraait in deze business. Welke is de favoriete console van Laura, en waar speelt Diana haar games het liefst op? Je leest het hier.Diana: Moeilijk. Ik heb goeie herinneringen aan de NES, de SuperNES, de Gamecube vond ik ook geweldig en de Wii heeft wederom ook mijn hart gestolen. Nou, laten we het zo zeggen, alleen de Nintendo 64 heeft nooit een plekje in mijn huis gehad. En de Wii U kan me helaas ook niet boeien. Die sla ik over.

Laura: Super Nintendo. Ik heb hier zoveel goede herinneringen aan en op die console is echt de basis voor mijn gameliefhebberij gelegd. Ik vind het ook wel een leuk ding om te zien, juist omdat hij gestroomlijnd en lomp tegelijk is.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.