Soms zou je net als in een kinderfilm in je beeldscherm willen stappen om je helemaal in die gamewereld te kunnen onderdompelen. Of om nog dichterbij dat toffe personage te kunnen komen. Wat zijn de favo personages van Laura en Diana?Diana: Ik zou graag als Link door het leven gaan. Een echte avonturier, hij maakt spannende avonturen mee. En z’n outfit is te gek. En na shotguns is een zwaard mijn favo wapen.

Laura: Zelda. Ik vind haar een tof dametje en ondanks dat ze vooral vaak gered moet worden, speelt ze toch ook regelmatig wel een belangrijke rol in de game.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.