De Star Wars: The Old Republic website heeft een 2.2 (Operation Nightmare) update gekregen. Nightmare mode, Legions of Scum en Villainy, alles is nu terug te vinden op één plek.
Vanaf 21 juni is er een dubbel XP weekend en update 2.2 voor de game staat nog steeds voor 11 juni gepland. Bekijk de nieuwe website hier.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.