Welke film is duidelijk ‘overrated’? Welke film vindt Laura echt overschat en hoeft zij eigenlijk niet nog eens te zien?
Brave. Hij heeft verdorie een Oscar gewonnen, terwijl hij echt ontzettend slecht was. Slap verhaal, Brother Bear-aftreksel (en die was niet eens zo geniaal) en de animatie van haar haar viel me ook een beetje tegen. Erg jammer.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.