Over het algemeen krijgen films een tweede deel. We houden zoveel van de karakters dat we meer willen! Wat vindt Laura nu de beste ‘sequel’?

Finding Nemo 2, hij is nog niet uit, maar Ellen Degeneres doet sowieso weer Dorey, dus dan komt het sowieso goed.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.