Eerder hadden we al een dikke trailer voor jullie. Vandaag wat meer details. De multiplayershooter Resident Evil: Operation Raccoon City verschijnt op 18 mei voor PC. Dit heeft uitgever Capcom bekendgemaakt.De game komt daarmee voor de PC toch zo’n twee maanden later uit dan voor Xbox 360 en PlayStation 3. Hiervoor komt de game al op 23 maart. Resident Evil: Operation Raccoon City is een team-based third person shooter met een coöperatieve modus voor vier gamers. De game speelt zich af in 1998, het jaar dat het zombievirus uitbreekt in Raccoon City. Het spel toont de gebeurtenissen vanuit het perspectief van de mensen, werkende bij Umbrella, die verantwoordelijk zijn voor voor de uitbraak die het hele stadje vernietigt.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.