De mensen met een PlayStation 3 of een Xbox 360 kunnen last krijgen van een vervelende bug in De Sims 3.

Als je een poosje aan het spelen bent met je Sims en je wilt hem handmatig opslaan of je laat hem automatisch opslaan dan is er de kans dat je console vast loopt. Electronic Arts is verrast door deze bug en snapt niet hoe die er in kan zitten. Ze laten wel weten dat ze er boven opzitten en proberen het zo snel mogelijk te repareren.Ik kan me nog herinneren dat dit ook soms op de PC gebeurde bij De Sims 1 en 2.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.