Het Hidden Expedition team is terug, en deze keer gaan ze op onderzoek uit in het Amazonegebied. Wil je weten waar ze deze keer naar op zoek gaan? Lees dan snel verder.Algemeen
Je gaat samen met het Hidden Expediton team op zoek naar de vermiste professor Madible. Hij was samen met Rachel op zoek naar de Kevertempel, in het Amazonegebied. Ze zijn elkaar kwijtgeraakt en nu is het aan jou om de professor weer terug te vinden.

Gameplay
Tijdens het zoeken naar de professor kom je op allerlei verschillende plekken in het Amazonegebied terecht. Je zult op zoek moeten naar verborgen voorwerpen, waarvan sommige zo te vinden zijn, terwijl je voor andere iets meer op onderzoek uit moet. Zo moet je bijvoorbeeld een sleutel vinden, maar die zit verstopt. Om de sleutel te vinden, moet je eerst een schaar vinden waarmee je iets open kunt knippen waarna je dan de sleutel vindt. In het begin kun je alle voorwerpen die je moet vinden nog op een plek zoeken, maar naarmate het spel verder gaat, zul je ook op verschillende plekken moeten gaan zoeken. Dit maakt het spel uitdagend maar ook lastiger. In elk zoekgedeelte kun je 5 kevers vinden. Die kevers geven je weer een extra hint voor als je een voorwerp niet kunt vinden. Ook kun je, als je iets niet kunt vinden, op het woord in de lijst klikken. Op die manier krijg je dan de silhouet van het voorwerp te zien, waardoor het vinden weer wat makkelijker wordt.

Tijdens het spelen vind je ook allerlei stukken papier. Op die papieren staan dingen die de professor heeft opgeschreven. Hoe meer je er vindt, hoe meer je te weten komt over wat de professor aan het doen was. Uiteindelijk zal je dit ook helpen in je zoektocht naar de professor.

Naast de zoek&vind gedeeltes in het spel, komen er ook nog een aantal minigames voorbij. Deze zul je uit moeten spelen om weer verder te kunnen. Maar kom je er niet uit, dan kun je ook op ‘los op’ klikken, zodat je toch verder kunt. De minigames zijn niet allemaal even makkelijk, en ik moet zeggen dat ik bij sommige toch enige uitleg miste. Graphics & Geluid
Het spel speelt zich af in een mooie omgeving, maar ik vind dat helaas niet goed terugkomen in het spel. De kleuren zijn niet altijd zoals ze horen te zijn, en ik vind de graphics erg minimaal. Het geluid is wel goed, past bij de omgeving waar je op dat moment bent.

Het is wederom een leuk spel als je van zoek&vind spelletjes houdt. Doordat er wel uitdaging zit in het vinden van voorwerpen, blijft het spel je boeien. Ik vond alleen wel dat de minigames erg onduidelijk waren. Ik miste daarin wat uitleg. Bij sommige spelletjes kreeg je wel wat uitleg, maar zelfs daarna kwam ik er nog niet uit. Daardoor verloor ik enige interesse in het spel, en dat is jammerScore
– Gameplay: 6/10- Fun: 6/10- Levensduur: 4/10- Graphics: 6/10- Geluid: 8/10- Originaliteit: 7/10Totaalscore volgens reviewer: 6,2