Het bedrijf achter World of Warcraft is niet zeker over de toekomst van de game. Volgens het bedrijf ziet de toekomst er niet positief uit. De reden van deze zorgen zijn de nieuwe vormen van concurrentie. iPhone toepassingen en andere games die gespeeld kunnen worden via netwerksite’s zoals facebook. Mike Morhaime heeft laten weten dat er geen groei meer is geweest van World of Warcraft. Sinds eind 2008 is de game blijven steken op 11,5 miljoen gamers.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.