2009 was voor de game-industy geen verkeerd jaar. Tegenover 2008 zijn er meer games verschenen. Dit bleek uit een onderzoek van Electronic Entertainment Design en Research een onafhankelijk marktonderzoeksbureau. Het verschil tussen de aantallen is niet zo heel groot. Dit jaar zijn er 1099 games op de markt gebracht tot tegenstelling in 2008 toen dit er 1092 waren.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.