De huidige Nintendo DS games zijn er in een zwart/grijze tint. Om onderscheid tussen de Nintendo DS & DSi games te maken, zullen de DSi games dus in het wit gaan verschijnen. Of de beide producten even groot zullen zijn is niet bekend. Wat wel bekend is, is dat de DSi games niet in de Nintendo DS werken. Vanaf de herfst zul je dus witte games voor de DSi in de schappen aantreffen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.