Begin deze maand konden we jullie vertellen dat Diablo III in 2010 verkrijgbaar zou zijn. Helaas vandaag voor de fans slecht nieuws: Blizzard heeft Diablo III toch naar 2011 verschoven.Diablo III stond eigenlijk gepland voor 2010, maar is dus uiteindelijk toch verschoven naar 2011. Dit komt omdat Blizzard in 2010 al de games Starcraft II en World of Warcraft: Cataclysm op de markt brengt.Er is echter ook goed nieuws, Diablo III zal hoogstwaarschijnlijk ook beschikbaar voor de console. Meer informatie hierover kun je hier lezen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.